§1. POSTANOWIENIA WSTĘPNE.
1. Przedmiot Regulaminu.
Niniejszy dokument określa zasady i warunki korzystania przez Klienta ze Sklepu Internetowego oraz stanowi regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną w rozumieniu art. 8 ust. 1 Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Regulamin określa w szczególności zasady korzystania ze Sklepu Internetowego, składania Zamówienia, dostarczania zamówionego Produktu Klientowi, uiszczania przez Klienta ceny sprzedaży Produktu, uprawnienia Konsumenta do odstąpienia od Umowy sprzedaży, a także zasady składania i rozpatrywania reklamacji.
2. Usługodawca.
Podmiotem świadczącym usługi drogą elektroniczną, na warunkach opisanych w niniejszym Regulaminie, jest firma Outstand Kordian Kast, z siedzibą pod adresem 46-262 Skałągi, ul. Parkowa 3,
NIP: 7511768533,
REGON:
540196485,
e-mail: [email protected]
3. Sposób i forma udostępnienia Regulaminu.
Aktualna treść Regulaminu jest publikowana w Sklepie Internetowym pod adresem https://outstand.pl/terms-of-service/ . Regulamin jest dostępny dla wszystkich, również przed zawarciem Umowy sprzedaży. Regulamin w wersji obowiązującej na dzień złożenia Zamówienia jest również dostępny podczas składania zamówienia.
4. Wymóg akceptacji Regulaminu.
Umowa sprzedaży jest zawierana i realizowana na warunkach określonych w niniejszym Regulaminie. Akceptacja Regulaminu jest warunkiem zawarcia i wykonania Umowy sprzedaży.
5. Adresaci Sklepu Internetowego.
Sklep Internetowy jest przeznaczony wyłącznie dla Konsumentów.
6. Uprawnienia konsumenckie.
Postanowienia niniejszego Regulaminu nie wyłączają, ani nie ograniczają jakichkolwiek uprawnień Konsumenta wynikających z przepisów powszechnie obowiązującego prawa.
§2. DEFINICJE.
Przez określenia użyte w Regulaminie należy rozumieć:
1. Usługodawca / Sprzedawca :
– Outstand Kordian Kast, z siedzibą pod adresem 46-262 Skałągi, ul. Parkowa 3,
NIP: 7511768533,
REGON:
540196485,
e-mail: [email protected],
telefon:+48 576 102 335
świadcząca Usługi elektroniczne oraz sprzedająca Produkty na zasadach opisanych w Regulaminie.
2. Klient / Kupujący/Użytkownik:
– a. osoba pełnoletnia lub osoba niepełnoletnia, która ukończyła 16 lat, jeśli działa za zgodą swoich rodziców lub opiekunów prawnych, która zawarła z nami lub zamierza zawrzeć Umowę sprzedaży w sposób opisany w niniejszym Regulaminie
– b. osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną w rozumieniu przepisów Działu II tyt. II Księgi Pierwszej Kodeksu cywilnego, W ramach Serwisu mogą pojawić się prezentacje Produktów, przeznaczone dla osób pełnoletnich, np. gadżety/ bielizna erotyczna, a Klient akceptując Regulamin jest tego świadomy.
3. Konsument:
– osoba fizyczna dokonująca czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową w rozumieniu art. 221 Kodeksu cywilnego.
4. Przedsiębiorca:
– podmiot niebędący Konsumentem w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego, zmierzający do zawarcia Umowy sprzedaży lub zawierający Umowę sprzedaży wyłącznie w celach związanych ze swoją działalnością gospodarczą, zawodową lub zarobkową, w tym prowadzonym lub zakładanym przedsiębiorstwem, a w szczególności przedsiębiorca w rozumieniu przepisów Dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady 2011/83/UE z dnia 25 października 2011 r. w sprawie praw konsumentów, zmieniająca dyrektywę Rady 93/13/EWG i dyrektywę 1999/44/WE Parlamentu Europejskiego i Rady oraz uchylająca dyrektywę Rady 85/577/EWG i dyrektywę 97/7/WE Parlamentu Europejskiego i Rady.
5. Dzień roboczy:
– jeden dzień od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy oraz dni świątecznych.
6. Formularz rejestracji:
– formularz dostępny w Sklepie Internetowym umożliwiający utworzenie i zarejestrowanie Konta użytkownika.
7. Formularz zamówienia:
– Usługa elektroniczna, interaktywny formularz dostępny w Sklepie Internetowym umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności przez dodanie Produktów do elektronicznego koszyka oraz określenie warunków Umowy sprzedaży, w tym sposobu Dostawy i płatności oraz podanie danych osobowych Kupującego.
8. Konto (Klienta):
– Usługa elektroniczna oznaczona nazwą użytkownika adresem e-mail i hasłem (ciąg znaków alfanumerycznych i diakrytycznych oraz specjalnych) podanymi przez Klienta, stanowiącymi zbiór zasobów w systemie Sprzedawcy, w którym gromadzone są dane Klienta, w tym informacje o złożonych Zamówieniach oraz dane osobowe. Złożenie Zamówienia może nastąpić za pośrednictwem założonego Konta lub bez rejestracji. Zarejestrowanie Konta wymaga podania imienia, nazwisko adresu e-mail oraz ustanowionego hasła. Zalogowanie do zarejestrowanego Konta wymaga podania adresu e-mail (będącego nazwą Klienta) oraz ustanowionego do Konta hasła. Korzystanie z pełnej funkcjonalności Sklepu Internetowego następuje za pośrednictwem jednego Konta umożliwiającego m.in. zarządzanie składanymi zamówieniami na Produkty i Usługi.
9. Newsletter
– Usługa elektroniczna o charakterze dystrybucyjnym świadczona przez Sprzedawcę za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail, która umożliwia wszystkim Klientom automatyczne otrzymywanie treści Newslettera zawierającego informacje o Produktach oraz promocjach i specjalnych ofertach w Sklepie Internetowym oraz w Serwisie.
10. Produkt:
– dostępna w Sklepie Internetowym rzecz ruchoma w rozumieniu art. 45 Kodeksu cywilnego, będąca przedmiotem Umowy sprzedaży zawartej pomiędzy Klientem a Sprzedawcą.
11. Regulamin:
– niniejszy Regulamin Sklepu Internetowego określający prawa i obowiązki Klienta i Sprzedawcy.
12. Sklep Internetowy/Serwis:
– platforma sprzedażowa Sprzedawcy dostępna pod adresem https://outstand.pl, umożliwiająca założenie Konta, złożenie Zamówienia, zawarcie Umowy sprzedaży oraz zamówienie usługi Newsletter.
13. Umowa:
– umowa o świadczenie bezpłatnych usług drogą elektroniczną – zawarta dobrowolnie przez Klienta z nami z chwilą utworzenia dla Klienta Konta lub w momencie rozpoczęcia korzystania z danej usługi, w zależności od tego, który z tych momentów jest wcześniejszy. W zakresie usług świadczonych drogą elektroniczną niniejszy Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2002 r. Nr 144, poz. 1204 z późn. zm.).
14. Umowa sprzedaży:
– umowa sprzedaży Produktu zawierana lub zawarta na podstawie przepisów tyt. XI Księgi Trzeciej Kodeksu cywilnego. Umowa zawarta jest w momencie otrzymania przez Klienta wiadomości e-mail potwierdzającej przyjęcie przez Sprzedawcę oferty Klienta.
15. Usługa elektroniczna:
– usługa świadczona drogą elektroniczną przez Usługodawcę na rzecz Klienta lub innych podmiotów za pośrednictwem Sklepu Internetowego w rozumieniu Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
16. Zamówienie
– oświadczenie woli Klienta składane Sprzedawcy za pomocą Formularza zamówienia i zmierzające w swej istocie bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży Produktu z Sprzedawcą. Złożenie Zamówienia Sprzedawcy przez Kupującego stanowi ofertę zakupu Produktu w rozumieniu art. 66 § 1 Kodeksu cywilnego. W wyjątkowych przypadkach Zamówienie może zostać złożone drogą telefoniczną.
17. Dane
– treści, informacje, zdjęcia, wpisy, komentarze, które dobrowolnie Klient umieszcza w https://outstand.pl, przetwarzane przez https://outstand.pl za Klienta zgodą i jedynie w takim zakresie, na jaki uzyskamy Klienta zgodę.
18. Dane Osobowe
– wszelkie informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej gromadzone w związku z korzystaniem przez Klienta z Serwisu internetowego https://outstand.pl w celach wskazanych w ramach tego serwisu, w szczególności w Polityce Prywatności
19. Dostawa:
– czynność faktyczna polegająca na dostarczeniu Kupującemu przez Sprzedawcę, za pośrednictwem Dostawcy, Produktu określonego w Zamówieniu.
20. Dostawca
– firma świadcząca usługi transportowe towarów handlowych, z którą współpracuje Sprzedawca w zakresie Dostawy Produktów.
21. Polityka Prywatności:
– dokument zawierający informacje wymagane przez art. 13 i 14 RODO oraz regulacje odnoszące się do wykorzystywania przez Serwis oraz Sklep Internetowy plików typu cookie, dostępny pod adresem https://outstand.pl/privacy-policy/
22. Kodeks cywilny:
– Ustawa Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (tj. Dz.U. 2018 r. poz. 1025).
23. Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną:
– Ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (tj. Dz. U. 2019 r. poz. 123).
24. Ustawa o prawach konsumenta:
– Ustawa o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (tj. Dz. U. 2019 r. poz. 134).
25. RODO
– Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
§3. OGÓLNE WARUNKI ŚWIADCZENIA USŁUG ELEKTRONICZNYCH.
1. Funkcjonalność Sklepu Internetowego.
Sklep Internetowy umożliwia Klientom: założenie Konta użytkownika za pośrednictwem Formularza rejestracji, prowadzenie i utrzymywanie Konta, złożenie Zamówienia za pośrednictwem Formularza zamówienia, zapisanie na usługę Newsletter oraz kontakt z obsługą Sklepu Internetowego w celu finalizacji Zamówienia lub Umowy sprzedaży.
2. Konto użytkownika.
Korzystanie z Konta możliwe jest po skutecznym wypełnieniu Formularza rejestracji. W Formularzu rejestracji należy podać imię, nazwisko, adres e-mail, jak również ustanowić hasło dostępu. Podanie numeru telefonu jest opcjonalne. Założenie Konta jest dobrowolne, jednak konieczne do złożenia Zamówienia. Klient ponosi pełną odpowiedzialność za niewłaściwe korzystanie ze swojego Konta, w szczególności za korzystanie z niego w sposób sprzeczny z przepisami prawa, zasadami współżycia społecznego oraz niniejszym Regulaminem. Klient obowiązany jest do nieudostępniania swojego Konta innym Klientom ani osobom trzecim niezależnie od podstawy prawnej udostępnienia Konta. Klient nie może korzystać z Konta innego Klienta.
3. Formularz zamówienia
Korzystanie przez Klienta z Formularza zamówienia rozpoczyna się w momencie dodania pierwszego wybranego Produktu do koszyka. Złożenie Zamówienia następuje niezwłocznie po wypełnieniu Formularza zamówienia i zaznaczeniu pola oznaczonego jako potwierdzenie zamówienia.
4. Newsletter
Korzystanie przez Klienta z Newslettera jest możliwe niezwłocznie po podaniu adresu poczty elektronicznej w pustym polu opisanym jako Newsletter znajdującym się na stronach Serwisu lub po wyrażeniu zgody na otrzymywanie informacji o nowościach i promocjach drogą elektroniczną poprzez zaznaczenie w procesie zakładania Konta lub wypełniania Formularza zamówienia odpowiedniego checkboxa. Podanie adresu e-mail w celu otrzymywania usługi Newsletter oznacza równocześnie potwierdzenie ukończenia 16 lat.
5. Odpłatność korzystania ze Sklepu Internetowego
Korzystanie z funkcjonalności udostępnionej przez Sprzedawcę w Sklepie Internetowym jest co do zasady nieodpłatne. Obowiązek zapłaty powstaje w związku z zawarciem Umowy sprzedaży Produktu.
6. Okres świadczenia usług
Usługi Konto i Newsletter świadczone są Klientowi przez czas nieoznaczony-do czasu usunięcia Konta oraz rezygnacji z otrzymywania Newslettera.
7. Pozytywne warunki techniczne korzystania ze Sklepu Internetowego.
Korzystanie z pełnej funkcjonalności Sklepu Internetowego jest możliwe po spełnieniu przez Klienta wszystkich poniższych warunków technicznych:
– a. posiadanie systemu operacyjnego Windows/Linux z konsolą graficzną lub Mac OS,
– b. posiadanie dostępu do Internetu,
– c. posiadanie aktywnego adresu poczty elektronicznej (e-mail),
– d. korzystanie z urządzenia końcowego wyposażonego w kartę graficzną obsługującą rozdzielczość poziomą powyżej 1024 pikseli, e. korzystanie z jednej z następujących przeglądarek: Internet Explorer 10 lub jego późniejsza forma (EDGE), Firefox 16, Chrome 26, Safari 6.1, Opera 15 f. włączona obsługa JavaScript oraz plików cookie. Korzystanie z pełnej funkcjonalności Sklepu Internetowego za pośrednictwem urządzenia mobilnego wymaga posiadania urządzenia z systemem graficznym umożliwiającym uruchomienie przeglądarki internetowej wspierającej technologie JavaScript i akceptującej pliki cookie oraz dostępu do Internetu.
8. Negatywne warunki techniczne korzystania ze Sklepu Internetowego
Używanie przestarzałych i nieaktualnych przeglądarek internetowych może wpłynąć na brak możliwości korzystania z pełnej funkcjonalności Sklepu Internetowego. Włączone dodatki blokujące niechciane reklamy mogą wpłynąć negatywnie na działanie Sklepu Internetowego i utrudnić lub uniemożliwić złożenie Zamówienia.
9. Obowiązki Klienta związane z korzystaniem ze Sklepu Internetowego
Klient obowiązany jest do korzystania ze Sklepu Internetowego w sposób zgodny z prawem, dobrymi obyczajami i zasadami współżycia społecznego, mając także na uwadze poszanowanie dóbr osobistych, godności oraz praw własności intelektualnej osób trzecich. Klienta obowiązuje bezwzględny i nieograniczony w czasie i miejscu zakaz dostarczania jakichkolwiek treści o charakterze bezprawnym. Klient zobowiązany jest do podawania prawdziwych danych. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za skutki wynikające z podania danych nieprawdziwych.
10. Prace konserwacyjne.
Sprzedawcy przysługuje prawo okresowego zawieszenia świadczenia dostępności Sklepu Internetowego w związku z przeprowadzaniem niezbędnych prac konserwacyjnych lub mających na celu zapewnienie bezpieczeństwa danych Klienta oraz w sposób zapewniający jak najmniejszą uciążliwość dla Klienta.
11. Bezpieczeństwo Sklepu Internetowego.
W celu zapewnienia bezpieczeństwa przekazu komunikatów w związku z działaniem Sklepu Internetowego Sprzedawca podejmuje środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia zagrożenia bezpieczeństwa świadczonych Usług elektronicznych.
12. Wyłączenie odpowiedzialności Usługodawcy za działanie Sklepu Internetowego
Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za problemy techniczne bądź ograniczenia techniczne występujące w sprzęcie komputerowym, systemie teleinformatycznym oraz infrastrukturze telekomunikacyjnej, z których korzysta Klient, a które uniemożliwiają Klientowi korzystanie z Sklepu Internetowego i oferowanych za jego pośrednictwem Usług elektronicznych oraz niedostępności Sklepu Internetowego z powodu siły wyższej.
13. Reklamacje Usług elektronicznych
Wszelkie reklamacje odnoszące się do Usług elektronicznych mogą być składane w formie elektronicznej na adres e-mail: [email protected] lub też pisemnie na adres Outstand Kordian Kast, z siedzibą pod adresem 46-262 Skałągi, ul. Parkowa 3,
NIP: 7511768533,
REGON:
540196485. Usługodawca rozpatruje reklamacje w terminie 14 dni.
§4. ISTOTNE INFORMACJE PRZED ZAWARCIEM UMOWY SPRZEDAŻY.
1. Zaproszenie do zawarcia Umowy sprzedaży
Ogłoszenia, cenniki, reklamy i inne informacje o Produktach uwidocznione w Sklepie Internetowym stanowią zaproszenie do zawarcia Umowy sprzedaży w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego.
2. Charakter Produktów
Produkty sprzedawane przez Sprzedającego są produktami nowymi, przy czym niektóre z nich mogą nie posiadać metki papierowej, metki wewnętrznej lub oryginalnego pudełka. Produkty mogą posiadać defekty z uwagi na ich powystawowy charakter. Informacja o ewentualnych defektach znajduje się w Informacji o stanie Produktu umieszczonej przy Produkcie w serwisie https://outstand.pl
3. Cena Produktu
Cena Produktu wskazana na stronie Sklepu Internetowego podana jest w nowych złotych polskich i zawiera wszystkie elementy składowe, w tym podatek VAT oraz cło. Ceny nie zawierają jednak ewentualnych kosztów dostawy i płatności, które są podawane Klientowi w procesie składania Zamówienia. Cena odzwierciedla wartość konkretnego Produktu z uwagi na jego ewentualną wadliwość lub jej brak.
4. Prawa autorskie
W Sklepie Internetowym znajdują się treści chronione prawem autorskim i prawem własności intelektualnej, w szczególności utwory chronione prawem autorskim (treść zamieszczona w Sklepie Internetowym, układ graficzny, grafiki, zdjęcia, filmy itp.) oraz znaki towarowe. Klient zobowiązany jest do przestrzegania praw własności intelektualnych (w tym autorskich praw majątkowych oraz praw własności przemysłowej takich jak prawa wynikające z rejestracji znaków towarowych) przysługujących Sprzedawcy oraz podmiotom trzecim. W szczególności zabronione jest kopiowanie i rozpowszechnianie wyżej wskazanej treści, używania do celów handlowych oraz do prezentacji na innych stronach internetowych bez zgody Sprzedawcy.
5. Zdjęcia Produktów Prezentowane zdjęcia odzwierciedlają rzeczywisty kolor produktu, ale może się on różnić w zależności od parametrów technicznych urządzeń elektronicznych, a także zostać zniekształcony odbiór koloru w wyniku prześwietlenia przez lampę podczas wykonywania zdjęć fotograficznych, ponadto wzory/wzorki na tkaninach mogą być w innej konfiguracji na każdym egzemplarzu
6. Koszty porozumiewania się na odległość
Klient ponosi zwykłe koszty korzystania ze środka porozumiewania się na odległość w celu zawarcia Umowy sprzedaży i nie jest obciążany dodatkowymi kosztami przez Sprzedawcę.
7. Opinie o Produkcie
Usługodawca umożliwia dokonywanie ocen Produktów poprzez przyznanie gwiazdek w liczbie od 1 do 5, a także dodawanie recenzji. Jeżeli w Serwisie sprzedawanych będzie więcej egzemplarzy danego Produktu to Usługodawca udostępni ocenę oraz recenzję innym Klientom bez podawania danych osobowych Klienta, który tę ocenę wystawił. Opinia przed publikacją podlega moderacji. Usługodawca jest uprawniony do niepublikowania opinii, jeżeli narusza ona postanowienia Regulaminu albo przepisy prawa.
8. Akcje promocyjne. Sprzedawca może organizować akcje promocyjne polegające w szczególności, choć nie wyłącznie na przyznawaniu gratisów do zakupionych Produktów, okazjonalnym przecenianiu Produktów, organizowaniu ich wyprzedaży, możliwości uczestnictwa w Programie Lojalnościowym. Sprzedawca informuje o aktualnie organizowanych akcjach promocyjnych na stronach Sklepu Internetowego lub w ramach usługi Newsletter.
9. Polecanie podobnych Produktów
W ramach Serwisu Usługodawca udostępnia funkcjonalność, która będzie wyświetlała Klientowi Produkty podobne do poprzednio zakupionych lub oglądanych.
10. Utrwalenie i udostępnienie treści Umowy sprzedaży
Klient ma możliwość przechowywania istotnych informacji związanych z Umową sprzedaży w następujący sposób:
a. Potwierdzenie Zamówienia otrzymane na wskazany adres e-mail,
b. Niniejszy Regulamin w wersji pdf do pobrania pod adresem https://outstand.pl/terms-of-service/ oraz jako załącznik do wiadomości e-mail potwierdzającej złożenie i przyjęcie Zamówienia,
c. Formularz odstąpienia od umowy w wersji pdf do pobrania pod adresem https://outstand.pl/wp-content/uploads/2025/02/zwrot.pdf oraz jako odnośnik do pliku pdf w wiadomości e-mail potwierdzającej złożenie i przyjęcie Zamówienia (dotyczy wyłącznie Konsumenta).
§5. SKŁADANIE ZAMÓWIENIA, WYBÓR PŁATNOŚCI, DOSTAWY I ZAWARCIE UMOWY SPRZEDAŻY.
1. Wybór Produktu
Kupujący składa Zamówienie poprzez dodanie wybranego Produktu do zakładki „Koszyk” za pomocą przycisku „Do Koszyka”.
2. Przegląd zawartości Koszyka
Kupujący, w przypadku zakończenia poszukiwania Produktów, za pomocą odnośnika „Koszyk”, otwiera formularz „Twój Koszyk”, w którym dokonuje przeglądu wybranych przez siebie Produktów i zestawienia cen Produktów, a następnie za pomocą przycisku „Przejdź do kasy” przechodzi do zakładki „Twoje Dane” będący właściwym Formularzem zamówienia.
3. Podanie danych
W zakładce „Twoje Dane” Kupujący loguje się do indywidualnego Konta. W Formularzu zamówienia konieczne jest podanie następujących danych (o ile nie zostały podane wcześniej): imię i nazwisko osoby fizycznej, adres Dostawy (ulica, numer domu oraz numer lokalu, miejscowość wraz z właściwym kodem pocztowym, kraj), adres e-mail, numer telefonu. Kupujący zobowiązany jest do weryfikacji poprawności podawanych danych.
4. Wybór metody płatności
Po weryfikacji poprawności danych wskazanych w ust. 3 powyżej Kupujący wybiera metodę płatności spośród możliwych dostępnych następujących metod płatności oferowanych przez Sprzedawcę
a. Płatność za pobraniem przy odbiorze przesyłki (obejmuje wyłącznie Dostawę realizowaną na terenie Polski),
b. Płatność przelewem tradycyjnym,
c. Płatność przez system Tpay, który należy do spółki: Krajowy Integrator Płatności S.A. z siedzibą w Poznaniu, plac Andersa 3, 17 piętro, 61-894 Poznań, wpisanej do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000412357, NIP 7773061579, REGON 300878437, o kapitale zakładowym 5.494.980 PLN wpłaconym w całości.
5. Wybór sposobu Dostawy
Kupujący wybiera sposób Dostawy spośród możliwych dostępnych następujących opcji dostawy udostępnionych przez Sprzedawcę:
a. Przesyłka kurierska,
b. Przesyłka kurierska za pobraniem,
c. Paczkomat
6. Koszty Dostawy
Koszty Dostawy są wskazywane Kupującemu w trakcie składania przezeń Zamówienia w Sklepie Internetowym za pośrednictwem Formularza zamówienia. Koszty te są uzależnione od wybranej przez Kupującego metody zapłaty, Dostawy, jak również aktualnych promocji. Koszty Dostawy wskazane są także na stronie Sklepu Internetowego.
7. Darmowa Dostawa
Co do zasady koszty Dostawy są pokrywane przez Kupującego. Sprzedawca organizuje akcje promocyjne, w ramach których Dostawa jest dla Kupującego bezpłatna. O aktualnych promocjach w tym zakresie Kupujący jest informowany na stronach Sklepu Internetowego lub w ramach usługi Newsletter. Wiążąca informacja o wartości Zamówienia, po której przekroczeniu Dostawa może być bezpłatna, znajduje się w podsumowaniu „Koszyka” w postaci komunikatu „do darmowej dostawy brakuje Ci x zł” albo „Dostawa 0 zł”.
8. Akceptacja Regulaminów i Polityki Prywatności, zapis do Newsletter
Przed złożeniem Zamówienia Kupujący zobowiązany jest do akceptacji niniejszego Regulaminu oraz potwierdzenia zapoznania się z Polityką Prywatności. Kupujący może ponadto wyrazić zgodę na otrzymywanie informacji o nowościach i promocjach (Newsletter) drogą elektroniczną poprzez zaznaczenie w Formularzu zamówienia odpowiedniego checkboxa.
9. Zamówienie z obowiązkiem zapłaty
Po wypełnieniu wszystkich obowiązkowych pól Kupujący ma możliwość zapoznania się z podsumowaniem Zamówienia, a w przypadku jego akceptacji, kliknięcia przycisk „Kupuję i płacę”. Powyższe równoznaczne jest ze złożeniem Zamówienia oraz obowiązkiem zapłaty.
11. Zawarcie Umowy sprzedaży
Po złożeniu Zamówienia, Kupujący otrzymuje na wskazany w Zamówieniu adres poczty elektronicznej, potwierdzenie przyjęcia Zamówienia (przyjęcie przez Sprzedawcę oferty zawarcia Umowy sprzedaży złożonej przez Kupującego). Z chwilą otrzymania przez Kupującego wiadomości od Sprzedawcy, o której mowa zdaniu poprzednim, zostaje zawarta prawnie wiążąca Umowa sprzedaży między Kupującym i Sprzedawcą.
12. Termin wysłania Produktu
Termin wysłania przez Sprzedawcę Produktu do Kupującego Sprzedawca wskazuje w opisie danego Produktu. Sprzedawca dokłada starań, aby Produkt został wysłany w ciągu 2 dni roboczych. W szczególnie uzasadnionych przypadkach termin ten może ulec wydłużeniu, nie więcej jednak niż do 14 dni roboczych, o czym oczywiście poinformujemy Cię niezwłocznie. Terminy te należy liczyć w następujący sposób:
a. w przypadku wyboru sposobu płatności przelewem lub innych form płatności bezgotówkowych – od momentu uznania na rachunku bankowym lub koncie rozliczeniowym Sprzedawcy,
b. w przypadku wyboru sposobu płatności za pobraniem – od dnia zawarcia przez strony Umowy sprzedaży.
13. Termin dostawy
Termin dostawy liczony od daty wysłania produkty może się różnić w zależności od wybranego przewoźnika. Zwykle trwa on 1-2 dni robocze. Aktualną listę dostępnych wybranych przewoźników wraz ceną oraz czasem dostawy można znaleźć na stronie: Czas i koszt dostawy
14. Odbiór Produktu
W chwili odbioru Produktu Klient jest zobowiązany do sprawdzenia stanu przesyłki. W przypadku stwierdzenie niedoborów lub uszkodzeń Klient zobligowany jest dokonać wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności Dostawcy, w szczególności sporządzić wspólnie z Dostawcą protokół szkody.
15. Skutki niedostępności Produktu
Dokładamy wszelkich starań, abyś mógł nabyć Produkty, na które złożysz Zamówienie. W przypadku wystąpienia braku zamówionego przez Klienta Produktu Sprzedawca poinformuje Klienta o tym fakcie poprzez kontakt na podany przez Klienta numer telefonu lub adres e-mail. W sytuacji, gdy Klient nie wyrazi zgody na realizację Zamówienia w innej formie w terminie 14 dni (np. poprzez zamianę Produktu na podobny o zbliżonych właściwościach i cenie), Umowa sprzedaży zostanie anulowana w całości lub jeżeli Klient wyrazi na to zgodę, zostanie zrealizowana bez brakującego Produktu.
16. Skutki braku płatności
Umowa sprzedaży ulega rozwiązaniu w terminie 9 dni od złożenia Zamówienia, w przypadku nieotrzymania przez Sprzedającego zapłaty. Rozwiązanie Umowy sprzedaży w sposób opisany w niniejszym ustępie nie dotyczy sytuacji, gdy płatność ma zostać zrealizowana za pobraniem.
§6. USTAWOWE PRAWO KONSUMENTA DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY SPRZEDAŻY.
1. Uprawnienie do odstąpienia od Umowy sprzedaży. Kupujący będący Konsumentem, na podstawie art. 27 Ustawy o prawach konsumenta, ma prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z zastrzeżeniem kosztów wynikających z przepisów Ustawy o prawach konsumenta, w terminie 14 dni licząc od otrzymania Produktów, przy czym do zachowania tego terminu wystarczające jest wysłanie oświadczenia o odstąpieniu przed jego upływem.
2. Sposób odstąpienia od Umowy sprzedaży. Oświadczenie o odstąpieniu od Umowy Konsument może złożyć na formularzu, którego wzór dostępny jest pod adresem https://outstand.pl/wp-content/uploads/2025/02/zwrot.pdf lub w formie elektronicznej na adres e-mail: [email protected]. Celem usprawnienia procesu odstąpienia od Umowy rekomendowane jest podanie w oświadczeniu numeru Zamówienia.
3. Skutek odstąpienia od Umowy sprzedaży
W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży Umowa jest uważana za niezawartą. Oświadczenie o odstąpieniu od Umowy złożone, zanim Sprzedawca przyjął Zamówienie, sprawia, że oferta złożona przez Konsumenta przestaje go wiązać a do zawarcia Umowy sprzedaży nie dochodzi.
4. Zwrot Produktu
Konsument jest zobowiązany zwrócić rzecz Sprzedawcy niezwłocznie, nie później niż w terminie wskazanym w ust. 1 (14 dni) licząc od dnia, w którym odstąpił on od Umowy. Do zachowania tego terminu wystarczy odesłanie Produktów przed jego upływem. Zwrotu Produktu należy dokonywać na adres Sprzedawcy:
Outstand Kordian Kast,ul. Parkowa 3,
46-262 Skałągi
5. Zwrot płatności
Sprzedawca dokonuje zwrotu odpowiedniej płatności w terminie do 14 dni na zasadach wskazanych w Ustawie o prawach konsumenta, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas),
7. Sposób zwrotu płatności Sprzedawca dokonuje zwrotu zapłaty dokonanej przez Konsumenta takim samym sposobem płatności, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu zapłaty, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
8. Koszty zwrotu
Konsument odsyła Produkt ponosząc koszt zwrotu według aktualnego cennika, wyłączając okresowo dostępne akcje promocyjne umożliwiające korzystanie z darmowych zwrotów. Z uwagi na charakter Produktu sposób ich zwrotu powinien zabezpieczać je w co najmniej taki sposób jak sposób wysyłki przez Sprzedawcę.
9. Odpowiedzialność za zmniejszenie wartości
Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będącą wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Sprzedający w powyżej opisanym przypadku może odmówić przyjęcia zwrotu produktów.
10. Przesyłki wysłane na koszt Sprzedawcy Sprzedawca nie przyjmuje przesyłek wysłanych na koszt adresata ani za pobraniem.
11. W przypadku nieodebrania przesyłki przez Klienta, Sprzedawca ma prawo pomniejszyć zwracaną Klientowi kwotę, którą ten poniósł w związku z zakupem, o koszty przesyłki pierwotnej oraz zwrotnej do Sprzedawcy. Odjęta kwota będzie równoznaczna z podwójnym kosztem wybranej formy dostawy na etapie składania zamówienia.
12. Brak możliwości zwrotu Produktu
Istnieją przypadki, w których prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży Ci nie przysługuje i te przypadki zostały określone w art. 38 Ustawy o Praw Konsumenta. W szczególności prawo to nie przysługuje w stosunku do umowy:
a) w której przedmiotem świadczenia jest Produkt nieprefabrykowany, wyprodukowany według Twojej specyfikacji Klienta lub służący zaspokojeniu Twoich zindywidualizowanych potrzeb;
b) w której przedmiotem świadczenia jest Produkt dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
c) w której przedmiotem świadczenia są Produkty, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi przedmiotami;
§7. ODPOWIEDZIALNOŚĆ SPRZEDAWCY I TRYB REKLAMACYJNY.
1. Odpowiedzialność Sprzedawcy na podstawie rękojmi
Sprzedawca jest zobowiązany do dostarczenia Produktu bez wad. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność wobec Klienta będącego Konsumentem na zasadach określonych w art. 556 Kodeksu cywilnego i następnych, za wady fizyczne i prawne Produktu. Sprzedawca jest zwolniony od odpowiedzialności z tytułu rękojmi, jeżeli Klient wiedział o wadzie w chwili zawarcia Umowy. Wszelkie ewentualne wady Produktów wskazane są w Informacji o stanie produktu. Zapoznanie się z tą informacją przez Klienta jest obowiązkowe. Złożenie Zamówienia stanowi potwierdzenie zapoznania się przez Klienta z tą informacją.
2. Forma reklamacji
Reklamacje z tytułu odpowiedzialności Sprzedawcy za wady Produktu, Konsument może złożyć w formie elektronicznej poprzez wysłanie e-maila na adres [email protected] lub też pisemnie na adres firmy Outstand Kordian Kast, z siedzibą pod adresem 46-262 Skałągi, ul. Parkowa 3,
NIP: 7511768533,
REGON:
540196485. Konsument może skorzystać z formularza dostępnego pod adresem https://outstand.pl/wp-content/uploads/2025/05/reklamacja.pdf
3. Treść zgłoszenia reklamacyjnego. Sprzedawca rekomenduje, aby zgłoszenie reklamacyjne zawierało w szczególności następujące informacje:
a. Dane kontaktowe Konsumenta składającego reklamację (imię, nazwisko, adres i telefon kontaktowy) oraz numer Zamówienia, b. załączniki w postaci: zdjęć w formacie .jpg lub .png lub filmów w formacie .mp4 ukazujących Produkt oraz jego wadę, c. szczegółowy opis wady, w tym rodzaj i data wystąpienia wady, d. dowód potwierdzający dokonanie zakupu produktu w Sklepie Internetowym, e. reklamacyjne żądanie Klienta. Zawartość reklamacji, o której mowa powyżej, ma charakter zalecenia i nie wpływa na skuteczność reklamacji złożonych z jej pominięciem, natomiast może mieć wpływ na czas rozpatrzenia zgłaszanych roszczeń. 4. Uprawnienia reklamacyjne Konsumenta. Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, Konsument może żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest obowiązany wymienić rzecz wadliwą na wolną od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta.
5. Niemożliwość lub nadmierność kosztów
Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Konsumenta, jeżeli nie może wymienić rzeczy na wolną od wad, ze względu na brak odpowiedniego produktu w asortymencie, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową rzeczy wadliwej w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową wymagałoby nadmiernych kosztów.
6. Moment stwierdzenia wady
Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy Konsumentowi.
7. Przedawnienie roszczeń
Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę rzeczy sprzedanej na wolną od wad przedawnia się z upływem roku, licząc od dnia stwierdzenia wady. Bieg terminu przedawnienia nie może zakończyć się przed upływem terminu określonego w ust. 6 powyżej.
8. Odstąpienie od Umowy
W terminach określonych w ust. 7 Konsument może złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy albo obniżeniu ceny z powodu wady rzeczy sprzedanej. Jeżeli Konsument żądał wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady, bieg terminu do złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy albo obniżeniu ceny rozpoczyna się z chwilą bezskutecznego upływu terminu do wymiany rzeczy lub usunięcia wady.
9. Termin rozpatrzenia reklamacji
Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni od daty ich otrzymania przez Sprzedawcę, o ile Konsument złoży reklamację w sposób umożliwiający merytoryczne ustosunkowanie się do jej zasadności.
10. Koszty reklamowanej przesyłki
W przypadku reklamacji koszty przesyłki związane z reklamacją pokrywa Sprzedawca.
11. Wyłączenie rękojmi wobec Przedsiębiorcy. W przypadku, w którym Kupującym jest Przedsiębiorca, wyłączone są jego uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne rzeczy sprzedanej.
12. Brak gwarancji. Sprzedawca nie udziela Kupującym gwarancji w rozumieniu art. 577 § 1 Kodeksu cywilnego.
§8. ZAKOŃCZENIE ŚWIADCZENIA USŁUGI ELEKTRONICZNEJ KONTO I NEWSLETTER.
1. Wypowiedzenie przez Klienta
Klient może wypowiedzieć umowę o świadczenie Usługi elektronicznej w zakresie Konta użytkownika bez wskazywania przyczyn przez przesłanie właściwego oświadczenia za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: [email protected] lub też pisemnie na adres firmy Outstand Kordian Kast, z siedzibą pod adresem 46-262 Skałągi, ul. Parkowa 3,
NIP: 7511768533,
REGON:
540196485. Usługa elektroniczna w takim wypadku samoczynnie wygasa po upływie 7 Dni roboczych od doręczenia Usługodawcy oświadczenia woli o jej wypowiedzeniu, chyba że Strony umowy ustalą krótszy termin jej wypowiedzenia.
2. Wypowiedzenie Konsumentowi przez Usługodawcę
Usługodawca może wypowiedzieć umowę o świadczenie Usługi elektronicznej w zakresie Konta w przypadku, gdy Klient będący Konsumentem obiektywnie narusza Regulamin, a w szczególności, gdy dostarcza treści o charakterze bezprawnym. Umowa o świadczenie Usługi elektronicznej w takim wypadku samoczynnie wygasa po upływie 3 dni kalendarzowych od dnia złożenia przez Usługodawcę Klientowi będącego Konsumentem oświadczenia woli o jej wypowiedzeniu. Oświadczenie to może zostać złożone Konsumentowi także za pośrednictwem poczty elektronicznej.
3. Zakończenie usługi Newsletter
Zaprzestanie świadczenia usługi Newsletter następuje niezwłocznie po wycofaniu przez Klienta zgody na przetwarzanie adresu e-mail w celu świadczenia usługi Newsletter lub po złożeniu sprzeciwu.
§9. ZMIANY REGULAMINU.
1. Zmiany Regulaminu. Z zastrzeżeniem postanowień ust. 2 poniżej,
Usługodawca może dokonywać zmian treści niniejszego Regulaminu w przypadku:
a. Zmiany zakresu i sposobu świadczenia oferowanych w Sklepie Internetowym Usług elektronicznych;
b. Zapewnienia bezpieczeństwa informacji, jakie są pozyskiwane lub przetwarzane;
c. Zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa, które mają wpływ na treść Regulaminu;
d. Konieczności dostosowania zasad prowadzenia Sklepu Internetowego do nakazów, orzeczeń, postanowień lub wytycznych wynikających z decyzji właściwego w zakresie prowadzenia przez Sprzedawcę organu administracji publicznej lub-orzeczenia sądowego znajdującego zastosowanie w zakresie działalności Sprzedawcy wpływającego na wzajemne prawa i obowiązki Stron;
e. Konieczności dokonania korekty oczywistych omyłek lub błędów pisarskich albo uzupełnienia luk, lub nieścisłości w Regulaminie niedających się usunąć w wyniku wykładni zawartych postanowień;
f. Połączenia, podziału albo przekształcenia Sprzedającego, albo zmiana innych danych identyfikacyjnych Usługodawcy wskazanych w niniejszym Regulaminie (w zakresie niezbędnym do aktualizacji takich danych);
g. Zaistnienia innych, wyłącznie ważnych przyczyn.
2. Zastosowanie Regulaminu po zmianach
Zmiany wchodzą w życie od dnia wskazanego w informacji i odnoszą się do Umów sprzedaży zawartych od tego dnia. Zawarcie Umowy sprzedaży od daty wejścia w życie zmian oznacza akceptację Regulaminu w wersji obowiązującej po zmianie.
§10. POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ ORAZ ZASADY DOSTĘPU DO TYCH PROCEDUR.
1. Informacja o polubownej możliwości rozwiązania sporu. Spór wynikający z Umowy sprzedaży zawartej pomiędzy Kupującym będącym Konsumentem a Sprzedawcą może zostać zakończony polubownie w drodze postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich. Udział Sprzedawcy w postępowaniu w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich jest dobrowolny, a przekazywane poniżej informacje nie stanowią zobowiązania Sprzedawcy do wzięcia udziału w takim postępowaniu. W przypadku, gdy w następstwie złożonej przez Konsumenta reklamacji spór nie został rozwiązany, Sprzedawca każdorazowo przekaże Konsumentowi na papierze lub innym trwałym nośniku oświadczenie o zamiarze wystąpienia z wnioskiem o wszczęcie postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich albo zgodzie na udział w takim postępowaniu, albo o odmowie wzięcia udziału w postępowaniu w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich. Jeżeli Sprzedawca nie złożył żadnego oświadczenia, uznaje się, że wyraża zgodę na udział w postępowaniu w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich.
2. Stały sąd polubowny
Na zasadach określonych w Ustawie z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej, pod rozstrzygnięcie stałych sądów polubownych przy wojewódzkich inspektorach Inspekcji Handlowej może być poddany na wniosek Konsumenta spór o prawa majątkowe wynikające z Umowy sprzedaży zawartej pomiędzy Konsumentem a Sprzedawcą.
3. Działania Inspekcji Handlowej
Na zasadach określonych w Ustawie z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej, jeżeli przemawia za tym charakter sprawy, Wojewódzki Inspektor Inspekcji Handlowej podejmuje działania mające na celu pozasądowe rozwiązanie sporu cywilnoprawnego pomiędzy Konsumentem a Sprzedawcą poprzez umożliwienie zbliżenia stanowisk stron w celu rozwiązania sporu przez jego strony lub przedstawienie stronom propozycji rozwiązania sporu. Postępowanie wszczyna się na wniosek Konsumenta, złożony do Wojewódzkiego Inspektora właściwego ze względu na miejsce wykonywania działalności gospodarczej przez Sprzedawcy.
4. Bezpłatne poradnictwo konsumenckie.
Konsument może również zwrócić się do powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów, do którego zadań należy w szczególności zapewnienie bezpłatnego poradnictwa konsumenckiego i informacji prawnej w zakresie ochrony interesów konsumentów oraz występowanie do przedsiębiorców w sprawach ochrony praw i interesów konsumentów.
5. Inne informacje prawne. Zasady i procedury dostępu do pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich określane są odrębnie w przepisach prawa (w tym w szczególności w Ustawie z dnia 23 września 2016 r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich) lub w regulacjach stosowanych przez podmioty uprawnione w ramach rozwiązywania sporów konsumenckich, w szczególności, w obowiązujących w tych podmiotach regulaminach. Konsument może również uzyskać informacje o pozasądowych sposobach rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasadach dostępu do tych procedur na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, wojewódzkich inspektoratów Inspekcji Handlowych, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów oraz Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (w szczególności: https://www.uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.phpM).
6. Platforma ODR
Zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. w sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich oraz zmiany rozporządzenia (WE) nr 2006/2004 i dyrektywy 2009/22/WE (rozporządzenie w sprawie ODR w sporach konsumenckich), Konsument może wnieść skargę za pośrednictwem platformy internetowej ODR.
§11. POSTANOWIENIA KOŃCOWE.
1. Kontakt
O ile postanowienia niniejszego Regulaminu nie stanowią inaczej, wszelka korespondencja powinna być kierowana na następujący adres firmy Outstand Kordian Kast, z siedzibą pod adresem 46-262 Skałągi, ul. Parkowa 3,
NIP: 7511768533,
REGON:
540196485. Ze Sprzedawcą można się skontaktować dzwoniąc pod numer telefonu +48 576 102 335.
2. Klauzula salwatoryjna
Uznanie poszczególnych postanowień niniejszego Regulaminu w sposób przewidziany prawem za nieważne bądź nieskuteczne nie wpływa na ważność czy skuteczność pozostałych postanowień Regulaminu. W miejsce nieważnego postanowienia zastosowana będzie reguła, która jest najbliższa celom nieważnego postanowienia i całego niniejszego Regulaminu.
3. Właściwość sądu
Sądem właściwym do rozpatrywania sporów związanych z przedmiotem niniejszego Regulaminu, których stroną jest Przedsiębiorca, jest sąd powszechny dla siedziby Usługodawcy, a w sprawach, których stroną jest Konsument sąd właściwy według przepisów ogólnych.
4. Stosowane przepisy i postanowienia Umów
W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy prawa obowiązującego na terytorium RP, a także postanowienia innych zaakceptowanych przez Użytkownika w ramach Serwisu wzorców umownych Na zasadzie art. 6 Konwencji Narodów Zjednoczonych o umowach międzynarodowej sprzedaży towarów sporządzonej w Wiedniu dnia 11 kwietnia 1980 r. Strony wyłączają zastosowanie niniejszej Konwencji do umów zawartych na podstawie Regulaminu.
5. Wybór prawa a uprawnienia konsumenckie
Wybór prawa polskiego na podstawie Regulaminu nie pozbawia Kupującego będącego Konsumentem ochrony przyznanej mu na podstawie przepisów, których nie można wyłączyć w drodze umowy między Kupującym a Sprzedawcą, na mocy prawa, które zgodnie z właściwymi regulacjami byłoby właściwe w przypadku prawa wyboru.
6. Ochrona danych osobowych
Szczegółowe informacje dotyczące ochrony danych osobowych Klienta przez Usługodawcę znajdują się w Polityce Prywatności dostępnej pod adresem: https://outstand.pl/privacy-policy/.
7. Wejście w życie Regulaminu
Regulamin wchodzi w życie z dniem 02.12.2024 roku i z tym dniem zastępuje dotychczas obowiązujący regulamin. Regulamin znajduje zastosowania do Umów sprzedaży zawartych od dnia jego wejścia w życie.